دلم برای دخترانه های وجودم تنگ شده
به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم وبلاگ قشنگی باشه براتونوراضی باشین .راستی ازتون میخوام نظربدین

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






کد حباب و قلب
قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ
دریافت کد بارش برگ چت روم
دلم برای دخترانه های وجودم تنگ شده

نه دوست دارم مامورنگ وهکنم نه تا 12 شب بیرون باشم

نه خودمو تو آرایش خفه کنم!

رنگ موهام به اندازه ی کافی خاص هس!

.

.girl in spring (1)

.

مهم نیس پشت سرم چی میگن چون اونایی رو که برام مهمن میشناسم!

بهم میگن مغرور چون اهل کارای خجالت آور نیستم!

هــــــــر کسی رو غرق محبت نمیکنم و به هـــــــر کی از راه رسید نمیگم:دوستت دارم!

همینم که هستم.عوض نمیشم!

برای من دختر بودن یعنی همین!

وگرنه جنس آشغال و ارزون تو بازار زیااااااد پیدا میشه!

.

liner (4)


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:20---8 شهريور 1394


نگین
ساعت19:22---8 شهريور 1394
لایـــک داری شیرین جون

faezeh
ساعت18:46---8 شهريور 1394
عزیزم وبت حرف نداره...خیلی ماهه..به منم سربزن...

zeynab
ساعت18:41---8 شهريور 1394
وبلاگت خیلی قشنگه موفق باشی

ღ✿آتـــــــــرا✿ღ
ساعت18:09---8 شهريور 1394
وبت عـــالیه عزیزم موفق باشی...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : شیرین